שאלות ותשובות נפוצות

ניסיתי להירשם למועד אחד אך הוא מלא. מה עליי לעשות?

מספר המקומות בכל מחזור מוגבל וההרשמה היא על בסיס "כל הקודם זוכה", לכן ברגע שתתמלא מכסת הנרשמים / החדרים לכל מחזור מבוקש, תיסגר ההרשמה אליו. במקרה של אילוצים אישיים, יש לפנות למוקד הטלפוני או במייל.


נרשמתי לנופש, האם אוכל להמשיך את השהייה לימים נוספים במימון שלי?

הנופש נבנה על בסיס "חבילה מוגדרת מראש". לא ניתן לשנות את מרכיבי החבילה ולא ניתן להוסיף או להפחית לילות שהייה ו/או לשנות טיסות או רמות אירוח.


נרשמתי באמצעות האתר ואני מעוניינת לבצע שינויים נוספים, כיצד ניתן לעשות זאת?

כל שינוי בהרכב החדר ניתן לבצע באמצעות מוקד הפניות הטלפוני של קשרי תעופה או במייל המופיעים מטה.

ההזמנה תחשב מאושרת רק לאחר קבלת אישור רישום במייל.


אני מעוניינת להחליף את מועד השהייה, האם אפשרי?

כל עוד אתר הרישום והמחזור המבוקש פתוחים, תוכלי לבצע שינוי באמצעות מוקד הפניות הטלפוני של קשרי תעופה או במייל המופיעים מטה.

כל פנייה לצורך שינוי לאחר מועד סגירת האתר תתבצע מול מוקד הפניות הטלפוני בלבד, בהתאם לזמינות המקומות.


האם המחיר כולל ביטוח?

לא. המחיר אינו כולל ביטוח. כל נוסעת צריכה לעשות ביטוח באופן עצמאי.


האם אפשר להחליף מועדים בין הנוסעות בהרכב זהה בחדר?

בהנחה שנותרו מקומות במועד המבוקש תוכל לבצע שינוי באמצעות פנייה למוקד הטלפוני או במייל המופיעים מטה.


אינני יכולה להשתתף בנופש בתאריך שהזמנתי מסיבות אישיות, האם אוכל לשנות את מועד הנופש?

כל שינוי לאחר ביצוע ההזמנה יתבצע מול מוקד הפניות הטלפוני. השינוי בהזמנה יחשב למאושר רק לאחר קבלת אישור רישום במייל. במידה ויבוטל יתכן ויהיה כרוך בדמי ביטול בכפוף לתנאי חברת הנסיעות כמפורט בתקנון.


האם ניתן לצרף ילדות לנופש?

ניתן לצרף ילדות מעל גיל 12 בלבד.


אני בעלת דרכון זר / תעודת מעבר, האם דרושה לי אשרת כניסה או ויזה על מנת להיכנס לסיציליה?

באחריותך לבצע את הבדיקה. אם תגיעי לשדה התעופה ללא אשרת כניסה או עם דרכון שפג תוקפו או עם צו עיכוב יציאה מהארץ (ניתן לבדוק במשטרת הגבולות - טל. 3450*) ובשל כך יימנע ממך או מהנוסעות איתך לטוס ותאלצי לשאת בעלות הנופש.

כל משתתפת בנופש נדרשת לבדוק טרם הזמנת הנופש כי דרכונה הישראלי בתוקף לשישה חודשים לפחות ממועד היציאה מהארץ וכי לא עומד נגדה צו עיכוב יציאה מהארץ ו/או כל מניעה אחרת ליציאתה את גבולות הארץ. אחריותן המלאה של כל המשתתפות לבצע בדיקה זו בטרם ההרשמה לנופש.


אני בהיריון ומעוניינת לטוס לנופש בסיציליה, האם יש הנחיות מיוחדות?

חברת התעופה מתנה את הטיסות לאישה הרה (עד שבוע 28) במילוי טופס תצהיר אישי (בשדה התעופה) המאשר כי הרופא המטפל אישר לנוסעת לטוס בטיסה זו על אף היותה בהיריון. עליה להצטייד מראש באישור רפואי.

לתשומת לבך, חברת התעופה משוחררת מכל אחריות לנזקים שעלולים לקרות לאישה הרה תוך כדי הטיסה ובעקבותיה.


האם יהיו הסעות מאורגנות לשדה התעופה בן גוריון ביום היציאה לנופש?

ההגעה לשדה התעופה בן גוריון תיעשה באופן עצמאי.


כיצד יחויב התשלום?

ניתן לשלם בכרטיס אשראי, עד 5 תשלומים. רק למשלמות בכרטיס אשראי "חבר" תינתן הנחה בסך 3% במעמד החיוב.


עד מתי אפשר לבצע שינויים בהזמנה?

כל מקרה יבדק לגופו. במקרה של שינוי יש לפנות למוקד הטלפוני של קשרי תעופה או למייל. במידה ותהיה אפשרות השינוי יבוצע, כל זאת בכפוף לאישור חברת קשרי תעופה ובהתאם למלאים השונים. בכל מקרה המועד לבקשת השינוי לא יהיה מאוחר מ-7 ימי עסקים לפני היציאה.


אני דתיה/שומרת כשרות האם המלון מתאים לי?

המלון אינו מלון כשר, כמו כן גם הארוחות הנוספות במסגרת הטיול אינן כשרות.


האם יהיו פעילויות משותפות לנשות חבר והמצטרפות אליהן?

ראו תכנית הנופש המפורסמת באתר הנופש.


קראתי את התקנון ואת דף השאלות והתשובות ועדיין יש לי שאלות. לאן עליי לפנות?

נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה במוקד הפניות שמספרו 03-5205040 בימים א'-ה' בין השעות 9:00-18:00 וביום ו' בין השעות 09:00-13:00 או בתיבת המייל: hever@aviation-links.co.il  לפניות, שאלות  ובירורים.


לפרטים והזמנות